Logo
cetatenie.md
cetatenie.md

Documente de stare civilă în Moldova

Apelând la compania noastră Cetatenie.md pentru ajutor, puteți obține orice acte de stare civilă în Moldova, depășind orice dezavantaje ale companiilor și procedurilor birocratice și de asemenea, nu vă confruntați cu rânduri interminabile care ocupă mult timp. Pentru ca noi să vă pregătim certificatele de stare civilă, trebuie să încheiem un acord cu dvs. și să eliberăm o împuternicire pentru un angajat calificat al companiei noastre care se va ocupa de treburile dvs. Reprezentantul nostru va începe să strângă certificate din arhivă în numele dumneavoastră. Datorită acestei abordări, dvs. și oricine altcineva, veți putea obține orice document dorit într-un timp scurt și fără probleme inutile. Documentele care pot fi obținute fără probleme nu includ: permis de conducere și carte de identitate.

Documentație privind statutul civil din Moldova

Actele de stare civilă din Moldova au o varietate

Cu ajutorul specialiștilor noștri, puteți obține cu ușurință următoarea listă de documente în limba de stat și certificate de un notar:

  • Certificat de la oficiul registrului solicitat al statului moldovenesc. Aceasta include certificate de: naștere, căsătorie, deces, schimbare de nume, divorț.

  • De asemenea, puteți obține un document de la Ministerul Afacerilor Interne, de exemplu, un certificat de cazier judicar.

Pentru a înregistra un certificat de naștere cu eliberarea unui certificat, trebuie pregătite următoarele documente:

  • Declarația de naștere;

  • Certificat de la instituția medicală în care s-a născut copilul;

  • Dovada identității unuia dintre părinți;

  • Certificat de căsătorie.

În plus, uneori merită prezentate următoarele documente:

  • O declarație care ar spune despre stabilirea paternității dacă părinții copilului nu sunt căsătoriți;

  • Certificat de deces al soțului dacă copilul nu s-a născut mai târziu de 300 de zile de la decesul soțului;

  • Certificat de divorț.

Pentru a înregistra o căsătorie cu eliberarea unui certificat, este necesar să colectați următoarele documente:

  • O declarație despre căsătorie;

  • Certificatele de naștere ale ambilor soți;

  • Buletinele de identitate ale ambilor soți.

Pentru a înregistra un certificat de deces cu eliberarea unui certificat, trebuie pregătite următoarele documente:

  • Certificatul de naștere al decedatului;

  • Dovada identității defunctului;

  • Dovada identității solicitantului;

  • Certificat de la instituția medicală la care a fost pronunțată decesul.

Pentru a vă schimba numele sau prenumele, aveți nevoie de următoarele documente:

  • O declarație care ar spune despre schimbarea numelui sau prenumelui;

  • O declarație la care vor fi expuse argumentele și motivele pentru care doriți să vă schimbați numele de familie sau prenumele;

  • Certificat de nastere;

  • Autobiografie;

  • Certificat de cazier judiciar;

  • Buletin de identitate sau pașaport;

  • Certificat de căsătorie sau divorț;

  • Certificatul de naștere al copiilor.

Dacă doriți să înregistrați divorțul de comun acord, dar nu aveți copii minori și litigii care ar avea legătură cu împărțirea proprietății, atunci sunt necesare următoarele documente:

  • Certificat de căsătorie;

  • Buletinele de identitate;

  • Cererea de divorț a soților;

  • O declarație care ar spune că nu există copii comuni cu vârsta sub 18 ani.

Toate documentele enumerate nu sunt o listă completă, deoarece diferite consulate și guverne diplomatice pot completa lista documentelor cu declarațiile și certificatele lor, fără de care nu va fi posibilă finalizarea procedurii până la sfârșit. Pentru a pregăti absolut toate documentele, trebuie să clarificați numărul de documente, copiile, fie de la persoane directe, fie de la compania noastră, care vă vor ajuta cu plăcere la colectarea pachetului necesar de documente. La noi, puteți obține un act de stare civilă din orice structură.

phone_ico viber_ico viber_ico whats_icon mail